MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
6 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Bloodbourne to jedna z najmłodszych produkcji w naszym...
fot. From Software

Te bronie z gier zna każdy, a przynajmniej powinien – zobacz oręż, który przeszedł do historii gier. Też nim walczyłeś?

Saw Cleaver (Rozpruwacz) – Bloodborne

Bloodbourne to jedna z najmłodszych produkcji w naszym zestawieniu w kontekście najsłynniejszych broni z gier. Jeśli jednak jakiś tytuł ma pokazać, że jeszcze nie wszytko zostało pokazane, to zdecydowanie ta, stworzona przez From Software.

Bloodborne to znakomita produkcja, o niezwykłym klimacie i bardzo wymagającym gameplayu. Ten jest jednak o tyle atrakcyjniejszy, że w asortymencie znajdziemy nie tylko dużą i zróżnicowaną, ale przy tym wyjątkową gamę broni. To absolutny popis kreatywności w tym względzie, a na czele tych niezwykłych broni zdecydowanie jest Saw Cleaver (w polskiej wersji językowej – Rozpruwacz).

To broń, którą możecie zobaczyć na większości materiałów promocyjnych, a jest to Saw Cleaver. Oręż ten nie tylko wygląda znakomicie stylistycznie, ale ma też dwa tryby, pomiędzy którymi można się przełączać. Tak więc w jednej broni otrzymujemy dwie – piłę (szybka i na krótkim dystansie) oraz tasak (ciężki, na długim dystansie).

Zobacz również

Spójnia – Śląsk: WKS krok bliżej brązowego medalu! We wtorek rozstrzygające spotkanie

Spójnia – Śląsk: WKS krok bliżej brązowego medalu! We wtorek rozstrzygające spotkanie

XX jubileuszowy Turniej Rycerski na zamku w Będzinie. Zobaczcie, co się tam działo!

XX jubileuszowy Turniej Rycerski na zamku w Będzinie. Zobaczcie, co się tam działo!

Polecamy

Beti pomogła w wykryciu przemytu marihuany i papierosów na granicy w Krościenku

Beti pomogła w wykryciu przemytu marihuany i papierosów na granicy w Krościenku

Przegrali wybory. Co teraz robią byli włodarze?

Przegrali wybory. Co teraz robią byli włodarze?

O tworzeniu i rynku gier VR w Polsce, a także współpracy z firmą Meta – wywiad

O tworzeniu i rynku gier VR w Polsce, a także współpracy z firmą Meta – wywiad